Friday, January 11, 2013

2

Prologue

Posted in




Assalamualaikum wbt dan salam 1 Malaysia.
Pertama sekali,syukur ke hadrat Ilahi kerana limpah dan kurniaNya laman ini telah dibuka dengan jayanya.
Saya amat berbangga kerana PSS Sekolah Menengah Kebangsaan Jengka Pusat(SMKJP) iaitu Gedung Za'ba telah pun mempunyai sebuah laman blogspot yang bukan sahaja dapat berkongsi maklumat mengenai PSS dan sekolah sendiri malah dapat berkongsi ilmu yang memanfaatkan pembaca.Disamping itu juga pembaca dapat mengetahui dengan lebih lanjut mengenai aktiviti-akitviti yang telah dianjurkan oleh PSS SMKJP dan beberapa momento yang berlaku pada tahun ini.Tidak terlupa juga guru-guru PSS dan pengawas PSS yang lain kerana banyak membantu dalam menjayakan laman ini.Terima kasih saya ucapkan.

Melalui laman ini juga,PSS sekolah dapat melalui proses transformasi yang hebat selari dengan arus modenisasi negara dimana internet menjadi salah satu "perpustakaan dunia".Kemudahan laman ini telah memudahkan pihak luar melihat PSS SMKJP juga mampu menjadi yang terbaik di antara PSS di sekolah lain.

  Saya berharap semoga laman ini dapat memberi manfaat yang berguna bukan sahaja kepada pelajar sekolah ini sendiri malah pihak pembaca juga.Dengan ini saya mengakhiri ucapan saya dengan
Assalamualaikum wbt..
:)

2 comments: